AccueilAccueil  S'enregistrerS'enregistrer  Connexion  

Partagez | 

The NFL Bistrot

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Suivant
AuteurMessage
Torry Holt
League MVP

MessageSujet: Re: The NFL Bistrot   Mar 5 Juil - 12:50

vincent a écrit:

faut revisé torry holt dans un ans c est le bac

T'en fais pas j'ai déja mon bac, et au fait révisé ça s'écrit réviser et 1 ans il n'y a pas de "s" à an donc je ne sais pas qui de nous 2 qui doit réviser.

PS : je ne dis pas être infaillible en orthographe
Revenir en haut Aller en bas
http://devilscenon.free.fr
Ekrem
League MVP

MessageSujet: Re: The NFL Bistrot   Mar 5 Juil - 12:53

Torry Holt a écrit:
Et puis regarde Moss marque beaucoup de TDs et il est moins bon que Torry Holt.

C'est çla oui.

Bon c bon je crois que tu peux arreter pour aujourd'hui, t'en as assez dit

afro
Sitting Bull
Pro-Bowler

MessageSujet: Re: The NFL Bistrot   Mar 5 Juil - 13:08

Pour Portis jcrois qu'il ne faut pas oublié le festival offensif de l'équipe de la saison passée...

Ca ressemblait à ca:

http://extremeskins.com/CrazyZeb/Miscellaneous/2004RedskinsOffense.avi

Quand tu vois les choix des jeux en attaque c'est risible... aucun jeux de passe de + de 20 yards et tous les defenseurs adverses dans le box à attendre la course off tackle de portis LOL.

Avant chaque action je savais ce que les redskins allait proposer comme jeux (en fonction de la formation)...
Et surtout n'oublions pas que Jansen était OUT; Thomas une bonne partie de la saison... donc notre ligne off ressemblait à ça
Samuels Dockery (moyen) Raymer (merdique) Thomas (quand il était là) et Brown (43 ans faut pas trop en demander non plus)

Et derriere cette ligne off il y avait un certain M.Brunell et son bras canon les 9 premiers matchs de la saisons Embarassed ensuite ce fut ramsey mais bon il n'avait pas le droit d'envoyer la balle à + de 15 yards.

De même le systeme de course n'etait pas le même qu'a denver... et avec le systeme en place jcrois qu'on aurait mis betts tte la saison ca aurait été pareil voir même mieux que Portis bref on a pas du tout utiliser les qualités de portis (même si c'est vrai que ca n'explique pas les fumbles et qu'il n'arrivait pas à passé un S en 1 Vs 1)... mais normalement ca devrait changer la saison prochaine (en + il a pris 10 Pds de muscle).

Jprévois donc une énorme saison de portis... (en + avec le retour de Jansen et l'arrivé de rabach; et le retour à un jeux de passe plus en profondeur avec Moss et Patten de façon à étirer la défense... et surtout la saison breakout de Ramsey)

Sinon pour ce qui est du fait que Portis ai porté tant de ballon cela est avant tout du au fait du systeme de jeu ultra conservateur de Gibbs... dès qu'on menait au score (même de 3 pts) c'etait du 100 % Portis (du fait qu'il ne voulais prendre 0 risque à la passe car aucune confiance en ramsey et énorme confiance en notre def).
Pour les TD... jcrois que vous avez pas bien compris à quoi ressemblait notre goal line Mr. Green (j'ai encore des séries sur les 1 yards dans la tête contre les 49ers et pas mal d'autres équipes qui aboutisse en FG; mais on a recruté 2 defonceurs de ligne à la draft qui pourrait être aligné en goal line).
Olv
Vétéran

MessageSujet: Re: The NFL Bistrot   Mar 5 Juil - 15:16

Merci pour cette petite video Sitting, comme d'hab.

Désolé je suis a la bourre, mais concernant la pub nike avec Vick et Owens, ca me rappelle une autre pub nike qui commence a dater un peu, c'etait pour le foot avec canto, maldini, del piero, etc... Ils jouaient contre des diables, et a la fin canto transperçait le gardien avec une de ses frappes.
J'ai l'impression que s'en est fortement inspiré.

Il est indéniable que c'est a l'image de leur ego, nous les stars les meilleurs, c'estr comme la "michael vick experience", l'attraction dans un parc.
Torry Holt
League MVP

MessageSujet: Re: The NFL Bistrot   Mar 5 Juil - 15:36

Merci Sitting de venir à mon secours pour Portis. cheers
vincent
Invité

MessageSujet: Re: The NFL Bistrot   Mar 5 Juil - 17:04

Torry Holt a écrit:

arf tu l aura pas ta 103 sp avec pot d echapement polini.

sitting dit en gros la meme chose que moi.

demain on ira t acheter des cahiers de vacance passeports.
Busforever
Hall of Fame

MessageSujet: Re: The NFL Bistrot   Mar 5 Juil - 19:03

N'empêche, les running-backs ne servent pas qu'à bouffer le chrono quand on est devant au score. Faudrait que Sitting confirme (ou pas), mais je crois bien que ça a été l'un des gros débats de la saison chez les Redskins (à savoir que le Gibbs se serve davantage de Portis qu'il ne le faisait).
http://baptistejoue.wordpress.com/
vincent
Invité

MessageSujet: Re: The NFL Bistrot   Mar 5 Juil - 19:24

Busanslash a écrit:
N'empêche, les running-backs ne servent pas qu'à bouffer le chrono quand on est devant au score. Faudrait que Sitting confirme (ou pas), mais je crois bien que ça a été l'un des gros débats de la saison chez les Redskins (à savoir que le Gibbs se serve davantage de Portis qu'il ne le faisait).

c est le 5eme plus gros totale de porté on peut dificilement faire plus.

sitting bill parle plutot d un manque de passe.

maintenant moi ce que je dit c est que portis et tous ce qu il y a de plus banale, il est au niveau de betts pas plus, et il ne merrite pas l argent qu on lui a donner.

si il cartonne il poura dire merci a ca ligne mais ce n est pas un joueur qui influe sur une partie.
Torry Holt
League MVP

MessageSujet: Re: The NFL Bistrot   Mar 5 Juil - 21:26

vincent a écrit:
Torry Holt a écrit:

arf tu l aura pas ta 103 sp avec pot d echapement polini.

sitting dit en gros la meme chose que moi.

demain on ira t acheter des cahiers de vacance passeports.

Laughing
Sitting Bull
Pro-Bowler

MessageSujet: Re: The NFL Bistrot   Mar 5 Juil - 21:35

Busanslash a écrit:
à savoir que le Gibbs se serve davantage de Portis qu'il ne le faisait

Ben en fait y avait une grosse utilisation de portis notamment lorsqu'on était devant au score (n'oublions pas qu'il a loupé les 2 derniers matchs... donc sur 14 matchs le nombre de portés par match doit être assez impressionant qd même) mais il était très mal utilisé... très peu de course avec block de zone (comme à denver) et peu de course vers l'exterieur... bref Gibbs appellait les mêmes courses qu'a l'époque de Riggins (pour caricaturer) pour Portis LOL... et c'est là qu'il y avait un soucis blackeye

De même sur la saison le nombre de longue échappé qui à la base est la force de portis s'est réduis à sa 1ere course de la saison face au buccs... donc c'est sûr que le nombre de yard par course en pâtit sérieusement ... (enlever les échappés de barry Sanders et il fait pas mieux que Portis sur la saison... et là on en reviens au jeu de passe en profondeur inéxistant et à la LO et surtout au fait que Portis est très loin du niveau de Barry).

Sinon pour Betts je le redis mais au vue de ces 2 matchs titulaires jpense que sur la saison il aurait fait aussi bien que Portis du fait de course bcp plus adapté à son style et au envie de Gibbs la saison passée (qui était il faut bien le dire completement dépassées)...

Par contre autant Portis à été très moyen la saison passée autant la saison prochaine il devrait retrouver ses 1500 yards et ses 4, 5 yards par portés... bref Portis est très bon dans de bonne condition et moyen dans des conditions moyennes ou difficile...

Allez jlui mets un ptit 90 à madden pirat
Sitting Bull
Pro-Bowler

MessageSujet: Re: The NFL Bistrot   Sam 16 Juil - 10:55

Voila un site avec les 40 yards dash de tous les joueurs NFL et universitaire ainsi que leur poids et taille exact...

http://www.couchscout.com/

A noter que Portis pèse maintenant 222 Lbs... (un gain de 15 LBS cette offseason).
ambro
Rookie

MessageSujet: Re: The NFL Bistrot   Sam 16 Juil - 18:59

est-ce portis qui est bon ou le systeme de denver ...j'ai tendance à croire que c'est shanahan le boss
GoldRush-BlackStripes
Hall of Fame

MessageSujet: Re: The NFL Bistrot   Lun 18 Juil - 13:30

ambro a écrit:
est-ce portis qui est bon ou le systeme de denver ...j'ai tendance à croire que c'est shanahan le boss

Pour moi la question ne se pose plus depuis longtemps... Je regarde les RB des 10 dernières années pour Denver : Terrell Davis, Olandis Gary, Mike Anderson, Clinton Portis, Ruben Droughns, Quentin Griffin. C'est pas compliqué, à chaque fois qu'un coureur met le pied sur le terrain avec un maillot marine et orange, il est éligible pour le probowl. Les lignes changent, les RBs changent, et Shanahan continue de maitriser...
Dire qu'il fut un niner ... !!!!
Sitting Bull
Pro-Bowler

MessageSujet: Owens: 'People hated on Jesus' too   Jeu 21 Juil - 11:27

Owens: 'People hated on Jesus' too

http://msn.foxsports.com/nfl/story/3775220

What the fuck ?!? Question
Busforever
Hall of Fame

MessageSujet: Re: Owens: 'People hated on Jesus' too   Jeu 21 Juil - 11:50

Sitting Bull a écrit:
Owens: 'People hated on Jesus' too

http://msn.foxsports.com/nfl/story/3775220

What the fuck ?!? Question

A quand le voeu de pauvreté? Laughing
http://baptistejoue.wordpress.com/
darren james
Rookie

MessageSujet: Re: The NFL Bistrot   Ven 22 Juil - 6:32

Citation :
Owens says he's prepared to leave Eagles

The Terrell Owens saga continued Thursday as the All-Pro wide receiver said publicly he is prepared to leave the Eagles if the team doesn't grant him his wish of receiving more money.

Owens' remarks came a day after team president Joe Banner took a shot at Owens and his agent, Drew Rosenhaus, in a story that appeared in the Philadelphia Daily News.

"If we were dealing with somebody who was looking at this logically and was going to come to a common-sense conclusion, you'd say (he'll report to camp on time)," Banner told the Daily News. "But you're dealing with two people here who, frankly, don't think in common-sense terms."

Owens responded to those statements during a television interview shown on Philadelphia's Comcast SportsNet.

"It doesn't bother me," he said in the interview. "When it all boils down to it, I'm doing what's best for my family. Not to stir anything up, but I don't really have to play for the Eagles to be honest. I can go play with any other team and still be productive.

"If (Banner) feels that way, then get rid of me. I have no gripes, no ill feelings toward any of the players on that team. This is business. They know how business is conducted. I've told them what I'm doing is for my family. If they can't understand that — and if they feel like I'm a no-nonsense guy — he wants to talk about Drew and I — if we're problems then I feel like we can be adults about it. Trade me. Release me, and we can part ways like adults."

Owens added that he won't likely attend training camp, even though fines will be applied by the Eagles for each day he misses.

According to the Daily News, citing a source in the NFL Players Association familiar with Owens' contract, the Eagles could reclaim five-sixths of the $2.25 million signing bonus Owens received last year upon being traded to the Eagles. Which means Owens could be out $1.87 million.

"I think we're both going to be smart about the situation," Owens said. "He can put that statement out there, and he knows that if I don't report to camp, the next thing they're going to hit me with is a bunch of fines. They're going to try and get in my pocket. I've talked to the coach, and like I said, if I've got to come there, it's not going to be a good situation. I just want something to be rectified, and we can just move on."

Owens, who did the interview from Atlanta, went on to talk about the possibility of being traded, specifically to the Falcons.

"If Joe Banner can give Drew Rosenhaus permission to seek a trade," he said, "who knows, Atlanta might be on the list of people that I could play for."

It is easy for Terrell Owens to say "trade me." But in the real world, the NFL world of salary caps, the Philadelphia Eagles would take a hit by dealing him and if T.O. remembers the only team that really wanted him last year was the Baltimore Ravens. He didn't want to go to such a quarterback-unfriendly team, and begged the Eagles to enter the legal fight to free him from that trade. They did, and rewarded T.O. with a roster bonus and salary that totaled more than $9.1 million last year.

Does he deserve more money for his valiant recovery from injury and subsequent play in the Super Bowl? The novice would say sure. But T.O., as we have all learned, is more than pure production, superb play and hats-off effort. He says things that befuddle most locker rooms. He put Jeff Garcia in his place and he seems to be working at chipping away at Donovan McNabb. When he's not practicing and playing, he's talking way too much.

If he had the money, Raiders owner Al Davis would trade for T.O. But in the real world, he already has money tied up in Randy Moss and Jerry Porter. The Denver Broncos have the need for such a playmaker, but they couldn't fit Owens under their salary cap. That is T.O.'s dilemma. A team may want him, but not have the money. Maybe his agent, Drew Rosenhaus, should swing a trade with the Packers — ship holdout receiver Javon Walker to Philly for T.O. But why would the Eagles want to pay Walker when they are already paying Owens?

You get the point.

La guerre des mots a vraiment commencé.
Tout est dit, je pense...Meme si le proprio d'Atlanta est l'un des plus excentrique de la ligue, je vois mal une équipe déboursée de la thune pour un trentenaire à moitié fou au mois de juillet.
Double C
Hall of Fame

MessageSujet: Re: The NFL Bistrot   Ven 22 Juil - 8:12

J'aimerais tout de même voir s'il aura les couilles d'aller au bout de son trip quand il verra les amendes pleuvoir à chaque jour de camp manqué. Evil or Very Mad
Sinon c'est toujours le même blabla... "ma famille ne peut pas vivre avec les 9.1M$ de l'an dernier! ouin ouin... Sad "

quand je pense que j'ai adoré ce mec là...

Make the Niners just barely watchable again!
joemontana
Pro-Bowler

MessageSujet: Re: The NFL Bistrot   Ven 22 Juil - 8:45

Double C a écrit:
J'aimerais tout de même voir s'il aura les couilles d'aller au bout de son trip quand il verra les amendes pleuvoir à chaque jour de camp manqué. Evil or Very Mad
Sinon c'est toujours le même blabla... "ma famille ne peut pas vivre avec les 9.1M$ de l'an dernier! ouin ouin... Sad "

quand je pense que j'ai adoré ce mec là...

t'as raison! ça me fout les boules aussi Evil or Very Mad . j'en ai presque honte de mettre le maillot que tu m'as ramené de SF iol y a deux ans! Embarassed
c'est un cancer ce type là Thumb down . j'espère que les proprio des eagles ne vont pas le louper !! blackeye
CB-Blitz X--->
League MVP

MessageSujet: Re: The NFL Bistrot   Ven 22 Juil - 8:48

Sur les 50 personnes qui auraient sérieusement besoin de se prendre des coups de batte de base ball dans les genoux on retrouve à la deuxième place du classement :

Citation :
2 Terrell Owens
This asshole is the epitome of the spoiled, childish clowns that professional sports could use far less of. He’s a great player, no doubt. But he’s one of those guys that is convinced that everyone is racist because they all hate him.

Earth to TO: We don’t hate you because you are black. We hate you because you are the most self-involved, classless scumbag in the NFL. And that is quite a feat.
http://www.ougl.net/annexes/yatta/index.php
darren james
Rookie

MessageSujet: Re: The NFL Bistrot   Sam 23 Juil - 3:22

Citation :
Owens: 'I'll be there but I won't be happy'

Terrell Owens apparently will be at Eagles camp after all.

A day after hinting that he would agree to a trade because of a contract dispute, Owens told the Philadelphia Inquirer he would report to training camp on Aug. 1 at Lehigh University in Bethlehem, Pa.
The controversial wide receiver told the newspaper he remains unhappy with his seven-year, $49 million contract and that he wouldn't mind being traded.

"I'll be there," Owens told the Inquirer on Friday. "I mean, the bottom line is that I still believe I deserve a new contract. I still believe I deserve more than what they've given me. But I'm not stupid. I'm not about to miss training camp, get fined every day and give them even more reasons to keep from paying me.

"I'll be there but I won't be happy, I can tell you that much. Take from that whatever you want," he said.

However, Drew Rosenhaus, Owens' agent, said Friday in a taping for ESPN's NFL Live that the report in the Philadelphia Inquirer which quotes Owens as saying he would attend training camp "is not definitive."

Rosenhaus told The Associated Press that he hopes to work out a fair-market deal for his client.

"We hope it's something we can work out with the Philadelphia Eagles," Rosenhaus told The Associated Press, adding he had talked recently with the Eagles. "If it's something we can work out with another team, that is not something we are opposed to."

He acknowledged that the Eagles have told him they aren't interested in trading the receiver.

"We have not received permission to seek a trade," Rosenhaus said.

Responding to comments made by Eagles president Joe Banner in Thursday's Philadelphia Daily News that Owens and Rosenhaus "don't think in common-sense terms," Owens told Comcast SportsNet Southeast in Atlanta that the Eagles could just trade him.

Banner was on vacation and unavailable for comment Friday.

Pff quelle petite frappe ce Terrell
Krycek
Hall of Fame

MessageSujet: Re: The NFL Bistrot   Sam 23 Juil - 16:05

Et ouais, c'est un grand incompris, il voulez juste mettre un peu d'animation et renforcé l'image de son agent

Owens says he'll be on time for Eagles camp

NFL.com wire reports

(July 22, 2005) -- Terrell Owens says he will report to the Philadelphia Eagles training camp even though he is hinting that he would agree to a trade because of a contract dispute.

Owens told the Philadelphia Inquirer for a story on its Web site that he would report to training camp, though he won't be happy if fails to get a new deal.

"I'll be there," Owens said. "I mean, the bottom line is that I still believe I deserve a new contract. I still believe I deserve more than what they've given me. But I'm not stupid. I'm not about to miss training camp, get fined every day and give them even more reasons to keep from paying me."

Drew Rosenhaus, Owens' agent said he just wants a fair-market deal for Owens.

"We hope it's something we can work out with the Philadelphia Eagles ," Rosenhaus told The Associated Press, adding he had talked recently with the Eagles. "If it's something we can work out with another team, that is not something we are opposed to."

He added:

"At this time, the Eagles have said to me they are not interested in trading him and we have not received permission to seek a trade."

Responding to comments made by Eagles president Joe Banner in the Philadelphia Daily News on July 21 that Owens and Rosenhaus "don't think in commonsense terms," Owens told Comcast SportsNet Southeast in Atlanta that the Eagles could just trade him.

Banner was on vacation and unavailable for comment.

"If he feels that way, then get rid of me," Owens said July 21. "He wants to talk about Drew and I. If we're problems, then ... trade me, release me. And we can just part ways like adults.

"What it all boils down to is I'm going to do what's best for my family. I don't even have to play for the Eagles, to be honest. I can go play with any other team and still be productive."

Owens, who helped the Eagles reach the Super Bowl in his first season in Philadelphia after eight years with San Francisco, is asking for a new contract one year into a seven-year deal.

Rosenhaus said earlier this week that Owens was "50-50" about reporting to training camp and no decision would be made until the start of camp. Owens, though, has already made his decision.

"I'll be there. But I won't be happy, I can tell you that much," Owens told the Inquirer. "Take from that whatever you want."

Veterans are scheduled to report to Eagles camp Aug. 1 at Lehigh University in Bethlehem, Pa.

The Eagles have said they won't redo Owens' contract.

Banner told the Daily News he hoped Owens would report on time.

"If we were dealing with somebody who was looking at this logically and was going to come to a commonsense conclusion, you'd say (he would report)," Banner said. "But you're dealing with two people here who, frankly, don't think in commonsense terms. Anything can happen. They're not going to necessarily do what makes sense."

Owens defied his doctor's advice by returning to the starting lineup against New England only 6½ weeks after ankle surgery, and was Philadelphia's best player on offense. He caught nine passes for 122 yards in the Eagles' 24-21 loss to the Patriots.

His outrageous personality, flashy touchdown celebrations and deep-ball ability made Owens an instant fan favorite in notoriously-fickle Philadelphia. Public sentiment has turned against him, though, with fans flooding talk radio that he has gotten greedy and that the Eagles could win a Super Bowl without him.

Rosenhaus defended his client, saying fans should not have any ill-will toward Owens because the renegotiation process was strictly a business decision.

"This is something that is of great urgency and importance to Terrell," he said. "He hasn't looked to offend anybody. The last faction he want to offend is the Philadelphia Eagles fans. This is not personal.

"I'm confident once we get this resolved, he will go back to the status he previously enjoyed."
adauphin
Pro-Bowler

MessageSujet: Re: The NFL Bistrot   Sam 23 Juil - 18:29

CB-Blitz a écrit:
Sur les 50 personnes qui auraient sérieusement besoin de se prendre des coups de batte de base ball dans les genoux on retrouve à la deuxième place du classement :

Citation :
2 Terrell Owens
This asshole is the epitome of the spoiled, childish clowns that professional sports could use far less of. He’s a great player, no doubt. But he’s one of those guys that is convinced that everyone is racist because they all hate him.

Earth to TO: We don’t hate you because you are black. We hate you because you are the most self-involved, classless scumbag in the NFL. And that is quite a feat.
Marrant ce classement. Le 11è va faire plaisir à certains....
11. Michael Moore
This guy is so full of shit, and before anyone jumps down my throat here, I could give two shits about the guy’s politics. He is a double-dealing, dishonest moron who goes around spouting his smug brand of rhetoric about caring for people while he treats the people he doesn’t agree with like dogshit. He produces the same bullshit propaganda that he is busy condemning from the other side. Moore is the worst kind of political advocate. He preaches to the choir and alienates everyone who is interested in honest discourse with childish generalizations and hilariously black-or-white faux-morality.
Olv
Vétéran

MessageSujet: Re: The NFL Bistrot   Sam 23 Juil - 18:48

Le 14e est bien marrant aussi, pauvres browns, ils ont pas de chance avec cette putain de draft.
darren james
Rookie

MessageSujet: Re: The NFL Bistrot   Sam 23 Juil - 18:56

http://x102.putfile.com/videos/c5-20115585758.wmv

Une vidéo sur les exploits de Colllins l'année derniere
gogo_rams
Vétéran

MessageSujet: Re: The NFL Bistrot   Sam 23 Juil - 22:02

darren james a écrit:
http://x102.putfile.com/videos/c5-20115585758.wmv

Une vidéo sur les exploits de Colllins l'année derniere

Magnifique ! Ce QB est merveilleux...et dire qu'il n'a eu quasiment que Curry l'année passée comme WR.

Avec Collins, Moss, Porter, Curry et Jordan, les Raiders n'auront même pas besoin de défense pour gagner l'AFC west
Contenu sponsorisé

MessageSujet: Re: The NFL Bistrot   

The NFL Bistrot
Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 4 sur 40Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Suivant