NFL et NCAA
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.



 
AccueilAccueil  S'enregistrerS'enregistrer  Connexion  
Le Deal du moment :
Google Pixel 7 5G – Smartphone 6,3″ OLED ...
Voir le deal
316 €

 

 [7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition

Aller en bas 
+22
Urlacher
GoldRush-BlackStripes
tjrscowboys
Iroquois
kinoi
Sitting Bull
Jon Gruden
OP2310
raven77
Gaël13
Busforever
CB-Blitz X--->
A-Train
Ekrem
ninerolog
Daniel2d
Julius_Holmes#31
adauphin
Torry Holt
Krycek
joemontana
Double C
26 participants
Aller à la page : Précédent  1 ... 5, 6, 7 ... 12 ... 19  Suivant
AuteurMessage
Double C
Hall of Fame
Double C


Nombre de messages : 6756
Age : 47
Localisation : Paris
Date d'inscription : 01/06/2005

[7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition - Page 6 Empty
MessageSujet: Re: [7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition   [7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition - Page 6 EmptySam 25 Mar - 12:25

Citation :
Team wants to meet with Williams; Changes on the offensive line
Friday, March 24, 2006 at 23:20:48 PT
Source: 49erswebzone.com


Team wants to meet with Mario Williams

Adam Schefter of the NFL Network reports that the San Francisco 49ers are hoping to visit with North Carolina State defensive end Mario Williams in late April.

Changes on the offensive line

49ers.com reports that San Francisco 49ers head coach Mike Nolan said offensive tackle Adam Snyder will move to right tackle to compete with Kwame Harris for the starting position.

49ers.com reports that last year's starting left guard, Justin Smiley, will be moved to the right side and will compete with both David Baas and Eric Heitmann for the starting role.

The 49ers have also officially signed OG Larry Allen. Head coach Mike Nolan said Allen will start at left guard in 2006.
Pas mal... Le côté gauche devrait donc devenir notre côté fort, ala Seahawks. Barlow a intérêt à se bouger le cul.

_________________
In Brock I still trust.
Revenir en haut Aller en bas
Double C
Hall of Fame
Double C


Nombre de messages : 6756
Age : 47
Localisation : Paris
Date d'inscription : 01/06/2005

[7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition - Page 6 Empty
MessageSujet: Re: [7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition   [7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition - Page 6 EmptyMar 28 Mar - 16:00

Citation :
49ers' Johnson is glad he's back on his feet
By Matthew Barrows -- Bee Staff Writer
Published 2:15 am PST Monday, March 27, 2006


SANTA CLARA - If you had a hard time stomaching the 49ers' passing game last season, imagine how Eric Johnson felt.
The 49ers tight end, after all, was ready to continue his run as the team's top receiver when the band of muscles beneath his right foot snapped in September, ending his season before it began.

The result? With Johnson out of the lineup, the 49ers' tight end corps combined for a paltry 17 catches for 137 yards and zero touchdowns, and the passing offense finished last in the league in yards gained. Johnson, by contrast, had 162 yards in one game alone in 2004, the year in which he set franchise records for catches and receiving yards for a tight end.

"It was frustrating to watch and not be able to help out the team," he said recently. "It drives you crazy to sit there and watch every game."

The good news is that Johnson is back on his feet and reports that the plantar fascia tear is fully healed. The five-year veteran out of Yale is easing himself into the team's voluntary conditioning program and said he hopes to be at full speed, including running pass routes, by the second week of April.

His coaches undoubtedly are keeping a close eye on his progress.

The upcoming draft is particularly deep at tight end, and the speculation is that the 49ers might tap Maryland tight end Vernon Davis with the sixth pick. Coach Mike Nolan said last week that he is encouraged by Johnson's recovery but insisted his progress will have little bearing on the team's draft selections.

"We're going to take the best player available in the draft," Nolan said. "We're not going to target a position, because we're not at that point."

Johnson, meanwhile, said he couldn't blame the 49ers if they took a tight end early.

Not only did he miss the 2005 season due to injury, but 2003 was a washout due to a broken collarbone. He also missed four games in 2002 with a back injury.

"If I were an owner, I'd want depth," he said. "I'd want depth at every position. If they draft a tight end early, I'm not going to be offended in any way. That'll inspire me even more to pick up my game."

At 6-foot-3, 256 pounds, Johnson is not big for a tight end and not particularly fast. What sets him apart are his hands and ability to run precise routes.

That helped him develop a good rapport with quarterback Tim Rattay in 2004 - he finished that year with 82 catches for 825 yards - something he's looking forward to duplicating with Rattay's replacement, Alex Smith.

Johnson said he's tossed the ball with Smith a few times but has yet to develop any chemistry with the 21-year-old quarterback.

"That's why I want to be here for all the workouts," Johnson said. "I want to be throwing with Alex in the next couple of weeks and take it right through minicamps."
Je vais pas tarder à fantasmer sur des formations à 2 TEs avec EJ et Vernon Davis. [7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition - Page 6 Icon40

_________________
In Brock I still trust.
Revenir en haut Aller en bas
joemontana
Pro-Bowler
joemontana


Nombre de messages : 1975
Age : 55
Localisation : besançon / france-comté
Date d'inscription : 06/06/2005

[7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition - Page 6 Empty
MessageSujet: Re: [7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition   [7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition - Page 6 EmptyMar 28 Mar - 16:17

m'en parles pas !! rien que d'y penser, j'ai un début d'er...non, enfin je veux dire que j'aimerais bien, quoi !! [7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition - Page 6 Speciald
Revenir en haut Aller en bas
Krycek
Hall of Fame
Krycek


Nombre de messages : 6436
Date d'inscription : 01/06/2005

[7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition - Page 6 Empty
MessageSujet: Re: [7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition   [7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition - Page 6 EmptyMar 28 Mar - 16:25

Par contre interdisait lui de faire de la moto, le dernier TE drafté aussi haut, on voit ce que ca a fait...

Quoique les TE draftés dans le top 10 n'ont pas tellement réussi Rickey Dudley, Kyle Brady, Kellen Winslow.

Pourquoi pas un trade down, je crois que les Cardinals ou les Ravens sont prêt à Trade up pour avoir Vince Young qui pourrait ne pas passer le #7 avec les Raiders.

Si c'est les cardinals ca tomberait bien, puisque c'est un des concurrents avec les Rams pour avoir Vernon Davis
Revenir en haut Aller en bas
joemontana
Pro-Bowler
joemontana


Nombre de messages : 1975
Age : 55
Localisation : besançon / france-comté
Date d'inscription : 06/06/2005

[7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition - Page 6 Empty
MessageSujet: Re: [7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition   [7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition - Page 6 EmptyMar 28 Mar - 16:29

Krycek a écrit:
Par contre interdisait lui de faire de la moto, le dernier TE drafté aussi haut, on voit ce que ca a fait...

Quoique les TE draftés dans le top 10 n'ont pas tellement réussi Rickey Dudley, Kyle Brady, Kellen Winslow.

Pourquoi pas un trade down, je crois que les Cardinals ou les Ravens sont prêt à Trade up pour avoir Vince Young qui pourrait ne pas passer le #7 avec les Raiders.

Si c'est les cardinals ca tomberait bien, puisque c'est un des concurrents avec les Rams pour avoir Vernon Davis
c'est une éventualité.
ceci ces cons de raiders, par dépit, serait capable de nous piquer VD.
est ce que le jeu en vaut la chandelle? je ne suis pas sur !!
Revenir en haut Aller en bas
Double C
Hall of Fame
Double C


Nombre de messages : 6756
Age : 47
Localisation : Paris
Date d'inscription : 01/06/2005

[7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition - Page 6 Empty
MessageSujet: Re: [7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition   [7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition - Page 6 EmptyMar 28 Mar - 16:36

Krycek a écrit:
Par contre interdisait lui de faire de la moto, le dernier TE drafté aussi haut, on voit ce que ca a fait...
T'as vu où il a atterri junior, aussi? A sa place, moi aussi je préfèrerais saborder ma carrière plutôt que d'être coincé à Cleveland.

_________________
In Brock I still trust.
Revenir en haut Aller en bas
Daniel2d
Rookie
Daniel2d


Nombre de messages : 53
Localisation : Issy-les-Moulineaux
Date d'inscription : 11/09/2005

[7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition - Page 6 Empty
MessageSujet: Re: [7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition   [7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition - Page 6 EmptyMar 28 Mar - 20:22

ce serait pas mal ça, non ?

on aurait enfin un WR corps digne de ce nom

et si enfin Woods se mettait à jouer... hein quoi ? je reve ?



Citation :


49ers interested in Bills receiver Eric Moulds
Monday, March 27, 2006 at 20:13:42 PT
Source: 49erswebzone.com

According to the Associated Press, the 49ers are one of many teams interested in disgruntled Bills receiver Eric Moulds, who has vowed he won't return to Buffalo.

Moulds has two years left on his contract and has the Bills' permission to seak a trade. The Bills have been trying, without success, to get Moulds to take a paycut.

Moulds is a 10-year veteran and has spent his entire career in Buffalo. His best year was in 2002 when he had 100 catches for 1292 yards and 10 touchdowns. Moulds is scheduled to make $7.1 million in 2006.

Buffalo is likely looking for a fourth-round pick or higher for the veteran receiver.

Moulds' personal adviser, Greg Johnson, has spoken with the Houston Texans (who has emerged as a likely candidate to trade for Moulds), Philadelphia Eagles and New England Patriots regarding a possible trade. Johnson named Kansas City, Denver and Seattle, along with San Francisco, as teams that have expressed interest.

Revenir en haut Aller en bas
Daniel2d
Rookie
Daniel2d


Nombre de messages : 53
Localisation : Issy-les-Moulineaux
Date d'inscription : 11/09/2005

[7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition - Page 6 Empty
MessageSujet: Re: [7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition   [7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition - Page 6 EmptyMer 29 Mar - 10:26

ou celui-ci



Citation :

49ers interested in receiver Javon Walker
Tuesday, March 28, 2006 at 17:27:36 PT
Source: 49erswebzone.com

According to Adam Schefter and the NFL Network, the 49ers are showing interest in trading for Green Bay Packers wide receiver Javon Walker.

Other teams that may be interested include the Denver Broncos and Philadelphia Eagles. Schefter states that any team that was interested in Bills receiver Eric Moulds, could also look to acquire Walker. That would include the Houston Texans, New England Patriots and others.

However, ESPNews reported today that the Green Bay Packers will not trade Walker. Walker has been looking to get out of Green Bay for the past two seasons and has repeatedly stated that he has no desire to return.

Walker has 4 years of NFL experience and has 157 catches with 2444 yards and 22 touchdowns during that career. His best year came in 2004 when he had 89 catches for 1382 yards and 12 touchdowns.

En revanche 2C j'ai vu ta remarque sur Moulds apres avoir mis mon post

Etant donné ce que Rattay et Winborn ont fait dans leurs nouvelles equipes, tu crois qu'ils méritaient de meilleurs tours ?

je dis pas s'ils avaient joués pareils qu'à SF mais là...
Revenir en haut Aller en bas
joemontana
Pro-Bowler
joemontana


Nombre de messages : 1975
Age : 55
Localisation : besançon / france-comté
Date d'inscription : 06/06/2005

[7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition - Page 6 Empty
MessageSujet: Re: [7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition   [7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition - Page 6 EmptyMer 29 Mar - 10:43

Moulds je ne suis pas partant. il est en fin de acrrière et il nous couterait la peau des roubignolles.

j'opterais plus pour Walker.

Sinon, il y a des rumeurs de trade nous concernant.
Le premier serait un trade de Kwame Harris avec les falcons. mais sans précision de ce que l'on pourrait récupérer en échange.

L'autre rumeur parle d'un trade avec les vikings:
According to ESPN radio Minnesota has traded their first round pick and this years 2nd round pick(48 overall) and next years second round pick and a conditional 3rd round pick for the 49ers #6 overall pick.

je n'y crois guère mais bon...
Revenir en haut Aller en bas
Double C
Hall of Fame
Double C


Nombre de messages : 6756
Age : 47
Localisation : Paris
Date d'inscription : 01/06/2005

[7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition - Page 6 Empty
MessageSujet: Re: [7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition   [7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition - Page 6 EmptyMer 29 Mar - 10:46

Daniel2d a écrit:
Etant donné ce que Rattay et Winborn ont fait dans leurs nouvelles equipes, tu crois qu'ils méritaient de meilleurs tours ?

je dis pas s'ils avaient joués pareils qu'à SF mais là...
Ce qu'ils font après le trade, ça nous regarde plus. C'est pas là-dessus qu'on se base pour déterminer la valeur du gars. Et oui, on aurait du avoir mieux pour ces deux là. Rien que le fait qu'ils soient titulaires à l'époque l'aurait justifié.


Edit:
joemontana a écrit:
L'autre rumeur parle d'un trade avec les vikings:
According to ESPN radio Minnesota has traded their first round pick and this years 2nd round pick(48 overall) and next years second round pick and a conditional 3rd round pick for the 49ers #6 overall pick.

je n'y crois guère mais bon...
Ca ferait beaucoup quand même. Et je pense qu'on a suffisament de choix dans cette draft à venir (ok, les 3/4 des picks se feront le dimanche... [7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition - Page 6 Icon65 ) Remarque, pour une fois qu'on sortirait d'un trade avec la plus grosse part. [7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition - Page 6 Icon17

_________________
In Brock I still trust.
Revenir en haut Aller en bas
raven77
Rookie



Nombre de messages : 5
Date d'inscription : 11/01/2006

[7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition - Page 6 Empty
MessageSujet: Re: [7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition   [7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition - Page 6 EmptyVen 31 Mar - 22:52

Howard "Red" Hickey est decedé Mardi dernier, il a été coach les niners entre 1959 et 1963 (j'etais même pas né, [7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition - Page 6 At20war2 ).
Il a été l'inventeur de la Shotgun, voila
c'est tout ce que j'avais a dire!!! [7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition - Page 6 Tusors
Revenir en haut Aller en bas
ninerolog
Pro-Bowler
ninerolog


Nombre de messages : 1237
Localisation : 37.99 - 47.23
Date d'inscription : 14/02/2006

[7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition - Page 6 Empty
MessageSujet: Re: [7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition   [7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition - Page 6 EmptySam 1 Avr - 10:59

tjrscowboys a écrit:
alors larry allen.
D'abord ce gars est un monstre une force de la nature.
Qualité:
- A la course:Allen est peut etre le plus physique. il utilise sa masse pour les jeux de courses. il peut créer une brèche rapidement et efficacement. il épuise les lignes defensives adverse. les defenseurs en face doivent gaspiller une énergie folle pour le passer.
Les plus gros nt ou de ne sont que des petits face a lui.

A la passe:
contre les gros Nt ya pas de soucis la balance masse vitesse permet a allen de bloquer les Nt sans s'angluer contre une dfence 3-4 il peut s'occuper du dt centrale et garder un oeil si un lb blitz vers lui.
Les De essaie de passer sur la gauche des LT pas sur leur droite car allen est là. Meme chose que pour la course pour franchir allen il faut donner une energie folle.

Les defaults:
A la course:Allen se débarasse moins bien des DE et DT rapides et jeunes capables de garder un rythme soutenue durant tout le match exemple: ogunleye ; julius peppers; darren howard...
Face a c DT et DE rapides il doit se focaliser sur eux et pas sur un danger exterieur que son vis a vis.
Allen est un guard de zone blocking pas de bon blocks en mouvement sauf aux cotés d'un tackle pro bowler.

A la passe:Meme constat attention a la vitesse des adversaires.
de plus face a c rapides defenseur c lui qui se fatigue et les pénalités en 4ème quart et les trous se font plus present.
Mais attention c un fait rare quand meme.

A dallas la seul chose qu'on lui a repproché c qu'il coutait trop chère et qu'il faudrait un guard plus jeune.
Mais jones a fait une énorme erreur de l'avoir laché.
Je suis impatient de le voire jouer face a glover des rams qui va le manger tout cru. car glover a tout le profil du Dt que allen aurra du mal a tenir.


Beau boulot ! Merci pour ces infos, je vais mieux cerner le gars maintenant !


raven77 a écrit:

Howard "Red" Hickey est decedé Mardi dernier, il a été coach les niners entre 1959 et 1963 (j'etais même pas né, ).
Il a été l'inventeur de la Shotgun, voila
c'est tout ce que j'avais a dire!!!


Et oui ! un grand nom du coaching nous quitte !
Crying or Very sad
Revenir en haut Aller en bas
http://www.sf49ers.com
ninerolog
Pro-Bowler
ninerolog


Nombre de messages : 1237
Localisation : 37.99 - 47.23
Date d'inscription : 14/02/2006

[7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition - Page 6 Empty
MessageSujet: Re: [7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition   [7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition - Page 6 EmptySam 1 Avr - 11:09


Allez, on est le 1er avril, donc un point sur les mouvements s'impose :

Arrivée :


Larry Allen OL Dallas
Walt Harris CB Washington
Antonio Bryant WR Cleveland
Bryan Gilmore WR Miami

Resigné :

Brandon Moore LB
Jason McAddley WR
Terry Jones TE
Joe Nedney K
Chris Etherington FB
Jesse Palmer QB
Kris Richard S
Maurice Hicks RB
Derek M Smith LB
Ken Dorsey QB

Départ :

Fred Beasley FB Miami
Julian Peterson LB Seattle
Andre Carter LB Washington
Brandon Lloyd WR Washington

Sans oublier la draft qui approche à grand pas à la fin du mois.



Revenir en haut Aller en bas
http://www.sf49ers.com
Double C
Hall of Fame
Double C


Nombre de messages : 6756
Age : 47
Localisation : Paris
Date d'inscription : 01/06/2005

[7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition - Page 6 Empty
MessageSujet: Re: [7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition   [7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition - Page 6 EmptyLun 3 Avr - 19:22

Ninerolog a écrit:

Allez, on est le 1er avril, donc un point sur les mouvements s'impose :
Le pire, c'est que ça n'est pas une blague. [7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition - Page 6 Wall

_________________
In Brock I still trust.
Revenir en haut Aller en bas
Sitting Bull
Pro-Bowler
Sitting Bull


Nombre de messages : 1394
Age : 40
Date d'inscription : 02/06/2005

[7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition - Page 6 Empty
MessageSujet: Re: [7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition   [7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition - Page 6 EmptyLun 3 Avr - 20:07

Euh juste une question... vous comptez en faire quoi de Walt "Disney" Harris ?

J'espère juste que vous ne comptez pas en faire un starter... [7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition - Page 6 Zinzin
Revenir en haut Aller en bas
ninerolog
Pro-Bowler
ninerolog


Nombre de messages : 1237
Localisation : 37.99 - 47.23
Date d'inscription : 14/02/2006

[7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition - Page 6 Empty
MessageSujet: Re: [7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition   [7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition - Page 6 EmptyVen 7 Avr - 10:55

Sitting Bull a écrit:
Euh juste une question... vous comptez en faire quoi de Walt "Disney" Harris ?

J'espère juste que vous ne comptez pas en faire un starter... [7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition - Page 6 Zinzin


Nooooooooo, juste le convertir en winner ! [7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition - Page 6 Alandon

Que de bons souvenirs !
https://www.youtube.com/watch?v=Uv-GO9rAE4I

Revenir en haut Aller en bas
http://www.sf49ers.com
Double C
Hall of Fame
Double C


Nombre de messages : 6756
Age : 47
Localisation : Paris
Date d'inscription : 01/06/2005

[7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition - Page 6 Empty
MessageSujet: Re: [7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition   [7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition - Page 6 EmptyVen 7 Avr - 12:57

A mon tour, petit commentaire sur le calendrier des Niners... avec mon prono à la con

Date Opponent
09/10 @Arizona W (Edge ou pas, nouveau stade ou pas, faut qu'on lave l'affront du sweep de l'an dernier)
09/17 St. Louis L (Je suis tenté de mettre un W mais pronostiquer un départ à 2-0, c'est un peu prétentieux. Une inversion des deux premiers pronos serait plausible, cela dit)
09/24 Philadelphia L (Du coup, on se retrouverait d'entrée à 0-2 à domicile... ça craint)
10/01 @Kansas City L
10/08 Oakland W
10/15 San Diego L
10/22 BYE
10/29 @Chicago W (après deux matchs largement à portée, il est temps d'en gagner un)
11/05 Minnesota L
11/12 @Detroit W
11/19 Seattle L (mais si on suit une certaine logique, c'est le tour des Seahawks de se faire sweeper par les Niners cette année. L'éventuel duel JP v. Vernon peut valoir le coup d'oeil)
11/26 @St. Louis L (pas deux ans de suite, quand même)
12/03 @New Orleans W
12/10 Green Bay L (à moins que Bret ne soit plus là. He owns us, comme ils disent là-bas)
12/14 @Seattle L
12/24 Arizona W
12/31 @Denver L

Bilan : 6-10. Au moins, ce ne sont pas des pronos trop utopistes... je crois. Encore deux victoires de plus que l'année précédente, à ce rythme, on peut prétendre à une saison parfaite en 2011. [7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition - Page 6 Alandon

A noter
Les 49ers seront les 1ers à fouler le terrain du nouveau stade des Cards en match officiel. Les organisateurs doivent penser qu'ils font plaisir aux fans en leur "offrant" une victoire inaugurale... grave erreur (ou pas).
Début de calendrier relativement clément puisqu'on ne rencontre notre 1ère équipes des PO 2005 qu'en semaine 8 (et encore, c'est chicago). Mais bon, Kansas City et San Diego seront des adversaires beaucoup plus dangereux que les Bears.
Pas de match sous temps froid, à part à Denver et peut-être Chicago.
6 des 10 premiers matchs se joueront à Candlestick Park. Ca peut aider.
Revenir en haut Aller en bas
Krycek
Hall of Fame
Krycek


Nombre de messages : 6436
Date d'inscription : 01/06/2005

[7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition - Page 6 Empty
MessageSujet: Re: [7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition   [7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition - Page 6 EmptySam 8 Avr - 17:48

Je trouve que tu surestime beaucoup Chicago, gagner à Chicago surtout...

Ils ont l'une des meilleurs défenses de la ligue, et ils ont enfin un QB qui peut apporter un plus, Brian Griese, ils ont beau dire qu'ils croyent en Grossman, sauf blessure ca sera Griese titulaire contre San Francisco, avec Thomas Jones et Benson (s'il se réveille) et Muhammad en WR, ils peuvent encore prétendre aux playoffs cette saison, alors que San Francisco à encore trop de trous à combler pour espérer gagner chez eux
Revenir en haut Aller en bas
Double C
Hall of Fame
Double C


Nombre de messages : 6756
Age : 47
Localisation : Paris
Date d'inscription : 01/06/2005

[7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition - Page 6 Empty
MessageSujet: Re: [7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition   [7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition - Page 6 EmptySam 8 Avr - 23:07

Krycek a écrit:
Je trouve que tu surestime beaucoup Chicago, gagner à Chicago surtout...

Je sous-estime plutôt, alors... study

_________________
In Brock I still trust.
Revenir en haut Aller en bas
Krycek
Hall of Fame
Krycek


Nombre de messages : 6436
Date d'inscription : 01/06/2005

[7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition - Page 6 Empty
MessageSujet: Re: [7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition   [7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition - Page 6 EmptySam 8 Avr - 23:17

Double C a écrit:
Krycek a écrit:
Je trouve que tu surestime beaucoup Chicago, gagner à Chicago surtout...

Je sous-estime plutôt, alors... study

oui, c'est bon..... [7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition - Page 6 Drink
n'empêche que je pense pas que vous aller gagner ce match
Revenir en haut Aller en bas
Double C
Hall of Fame
Double C


Nombre de messages : 6756
Age : 47
Localisation : Paris
Date d'inscription : 01/06/2005

[7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition - Page 6 Empty
MessageSujet: Re: [7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition   [7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition - Page 6 EmptyMer 12 Avr - 10:20

Citation :
49ers seek stadium plan without $100M public bonds
Silicon Valley/San Jose Business Journal - 1:24 PM PDT Tuesday

The San Francisco 49ers said Tuesday they are looking for a way to fund a long-stalled new stadium project without the use of $100 million in revenue bonds approved by San Francisco voters in 1997.

Instead, the National Football League franchise is looking to develop a mix of housing and retail projects near its present location at Candlestick Point in conjunction with a new stadium.

"We know that the public would like us to avoid using the approved bonds and we will continue to look at options to see if that is possible," says team spokeswoman Lisa Lang.

The Santa Clara-headquartered team retains the right to use the $100 million bond money if it so desires, Lang says.

Proposition D, which gave the city and County of San Francisco to issue $100 million in revenue bonds for a new stadium, was narrowly passed in 1997. Proposition F also passed that same year that permitted a wide range of uses for the area surrounding what is now known as Monster Park at Candlestick Point.

Team owners Denise DeBartolo York and John York have hired Alabama-based Lennar Corp. to develop 80 acres on city- and state-owned land near Monster Park.

A new, 75,000-seat football-only stadium could cost between $350 million-to-$500 million, according to industry experts.

On en est pas sorti des ces histoires de nouveau stade. Manquerait plus que le prochain commish' soit moins patient que Tagliabue...
Cela dit si York réussit à faire construire son super complexe sans l'argent public, je dis chapeau.
[7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition - Page 6 Icon35

_________________
In Brock I still trust.
Revenir en haut Aller en bas
joemontana
Pro-Bowler
joemontana


Nombre de messages : 1975
Age : 55
Localisation : besançon / france-comté
Date d'inscription : 06/06/2005

[7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition - Page 6 Empty
MessageSujet: Re: [7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition   [7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition - Page 6 EmptyJeu 13 Avr - 8:47

Bye Bye Rashaun Woods !!

The Chargers have traded cornerback Sammy Davis to the San Francisco 49ers for wide receiver Rashaun Woods.

Woods (6-2, 202), was selected by the 49ers in the first-round (31st overall) of the 2004 NFL Draft. The former two-time All-American from Oklahoma State spent the last 13 weeks of the 2005 season on Injured-Reserve. He played in 14 games as a rookie with the 49ers.

Davis, also a former first-rounder in 2003, was in his third season with the Chargers. He appeared in 44 games with 30 starts and recorded three interceptions for the Bolts.

Décidément, ce joueur aura été le major bust de ces dernières années à SF, en plus d'être une énigme complète !!

Avec ce départ et l'arrivée d'un nouveau CB, je pense qu'un WR sera drafté assez haut,! en tout cas, j'en vois un en day one quasi sur !
Revenir en haut Aller en bas
Double C
Hall of Fame
Double C


Nombre de messages : 6756
Age : 47
Localisation : Paris
Date d'inscription : 01/06/2005

[7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition - Page 6 Empty
MessageSujet: Re: [7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition   [7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition - Page 6 EmptyJeu 13 Avr - 9:54

Je connais pas trop ce Davis donc, je n'irais pas jusqu'à dire que c'est un bon trade pour nous... du moins pas tout de suite. Heureusement, il me reste quelques matchs des Chargers sous le coude pour combler cette lacune. Il pourrait se battre en pre-saison avec Thornton pour un poste de starter en face de Spencer. (edit: je suis con, j'oubliais que Rumph devait repasser CB. Ca change tout... ou pas)
C'est pas la production de Woods qui va nous manquer, c'est sûr. D'ailleurs je me demande ce que Schottenheimer lui trouve. Il a dû conserver des vidéos de ses matchs à Oklahoma State parce que c'est pas sur sa demi-dizaine de matchs pro qu'il a pu se faire une idée du gars. Néanmoins, je rechigne toujours à le qualifier de bust étant donné le peu d'occasion qu'on a eu de le voir à l'oeuvre. Bonne chance à lui à San Diego en tout cas.
Nolan doit aussi compter sur le retour de Derrick Hamilton.

_________________
In Brock I still trust.
Revenir en haut Aller en bas
GoldRush-BlackStripes
Hall of Fame
GoldRush-BlackStripes


Nombre de messages : 3420
Age : 47
Localisation : Paris
Date d'inscription : 01/06/2005

[7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition - Page 6 Empty
MessageSujet: Re: [7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition   [7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition - Page 6 EmptyJeu 13 Avr - 13:05

joemontana a écrit:

Avec ce départ et l'arrivée d'un nouveau CB, je pense qu'un WR sera drafté assez haut,! en tout cas, j'en vois un en day one quasi sur !

Ouais, ça parait logique. Au fait, en parlant de jeu aérien, comment va Alex Smith ? Des nouvelles ?
Revenir en haut Aller en bas
Daniel2d
Rookie
Daniel2d


Nombre de messages : 53
Localisation : Issy-les-Moulineaux
Date d'inscription : 11/09/2005

[7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition - Page 6 Empty
MessageSujet: Re: [7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition   [7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition - Page 6 EmptyJeu 13 Avr - 13:54

Citation :
Unlike Woods, who was barely seen around the team after he was placed on injured reserve, Davis appears to be dedicated. In the offseason after his rookie year, Davis cleaned up his diet and gained five pounds of muscle.

je connais pas trop Davis mais deja ça, c'est une bonne chose !!

Parce qu'être blessé, ok ça arrive, mais en profiter pour glander devant madden au lieu d'apprendre le playbook... c'est pas comme ça que Rice [7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition - Page 6 Alucard est devenu ce qu'il est !
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé





[7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition - Page 6 Empty
MessageSujet: Re: [7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition   [7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition - Page 6 Empty

Revenir en haut Aller en bas
 
[7-9, so far, so close...] 49ers topic / 2006 edition
Revenir en haut 
Page 6 sur 19Aller à la page : Précédent  1 ... 5, 6, 7 ... 12 ... 19  Suivant
 Sujets similaires
-
» [So far so close... again] 49ers topic / 2009 Edition
» [Don't mess with Singletary] 49ers Topic / 2008 Edition
» [Leur objectif? 2008... ou pas] 49ers topic / 2007 edition
» [Quest for Six!] 49ers Topic
» [Super Bowl hangover?] 49ers Topic

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
NFL et NCAA :: NFL - Rubrique générale-
Sauter vers: